REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[łódzkie] Inwestycje na drogach wojewódzkichartykuł
Pokaż artykuł
[łódzkie] Inwestycje na drogach wojewódzkich
Na trasach województwa łódzkiego wciąż trwają roboty drogowe. Na DW-480 przebudowywany jest most na...
[Polska] Rekord na polskim rynku biurowymartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekord na polskim rynku biurowym
1,5 mln mkw. powierzchni biurowych wynajęto w 2015 r. To najlepszy wynik w historii rynku biurowego...
[Polska] Duży zysk z wynajmu mieszkania turystomartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Duży zysk z wynajmu mieszkania turystom
Wynajem mieszkania na doby jest bardziej wymagający niż długoterminowy, ale w dużych miastach może p...
[Polska] Aktywny kwartał na rynku biurowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Aktywny kwartał na rynku biurowym w Polsce
W III kw. w Polsce oddano do użytku ok. 130 000 mkw. biur. Rynek rozwija się dynamicznie w cały...
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
W Szczecinie kończy się budowa nowej fabryki firmy Nemera, światowego giganta w produkcji sprzętu medycznego [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Szczecinie kończy się budowa nowej fabryki firmy Nemera, światowego giganta w produkcji sprzętu medycznego [ZDJĘCIA]
W Szczecinie kończy się budowa nowej fabryki firmy Nemera, światowego giganta w produkcji sprzętu medycznego. Uruchomiono właśnie serce nowego zakładu, czyli tzw. cleanroom, gdzie odbywa się finalny montaż urządzeń do podawania leków. Jest to aktualnie największe i najnowocześniejsze tego typu pomieszczenie w Polsce.
460-500 mld zł do 2050 roku – tyle wyniesie koszt transformacji systemu ciepłowniczego w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
460-500 mld zł do 2050 roku – tyle wyniesie koszt transformacji systemu ciepłowniczego w Polsce
Polska będzie musiała dokonać transformacji ciepłownictwa, żeby osiągnąć neutralność klimatyczną – wskazywali uczestnicy panelu dyskusyjnego pt. „Jak zmienić ciepłownictwo?”, który odbył się podczas Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie. Biorący udział w debacie Marcin Laskowski, wiceprezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej, podkreślił, że całkowity koszt transformacji systemu ciepłowniczego w Polsce wyniesie 460-500 mld zł do 2050 roku.
Krakodlew S.A. zainwestuje w Krakowie, w ramach Polskiej Strefy Inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Krakodlew S.A. zainwestuje w Krakowie, w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Kolejna polska firma zdecydowała się na realizację swoich planów inwestycyjnych i dalszy rozwój w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. 8,5 miliona zł nakładów inwestycyjnych i zakup innowacyjnej instalacji to najnowsza inwestycja krakowskiej firmy Krakodlew S.A.
Niemiecka firma Fresenius Kabi stawia na Wrocław. Zwiększy zatrudnienie w Centrum Usług Wspólnychartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Fresenius Kabi stawia na Wrocław. Zwiększy zatrudnienie w Centrum Usług Wspólnych
Kolejna duża i znana globalna firma stawia na stolicę Dolnego Śląska. Niemiecki Fresenius Kabi zdecydował się zwiększyć zatrudnienie w swoim Centrum Usług Wspólnych, które znajduje się we Wrocławiu.
Kultowe miejsce w centrum Łodzi – dawny Dom Buta, powróci na mapę handlową miasta po 20 latach [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kultowe miejsce w centrum Łodzi – dawny Dom Buta, powróci na mapę handlową miasta po 20 latach [ZDJĘCIA]
Jeden z najbardziej charakterystycznych, zabytkowych budynków w centrum Łodzi, zlokalizowany na rogu ulic Piotrkowskiej i Tuwima (Piotrkowska 98) dawny Magazyn Konfekcyjny Emila Schmechela, a w czasach PRL-u dom obuwniczy należący wówczas do przedsiębiorstwa Państwowe Domy Towarowe (potocznie nazywany "Domem Buta"), powróci na mapę handlową i usługową Łodzi.
Trwa wyburzanie dawnego wieżowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG) [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa wyburzanie dawnego wieżowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG) [FILM+ZDJĘCIA]
Z krajobrazu Łodzi znika kolejny wysoki budynek. Przy ulicy Uniwersyteckiej 2/4 trwa wyburzanie dawnego biurowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG). Budynek miał 14 kondygnacji nadziemnych, 1 kondygnację podziemną i oferował 8,1 tys. mkw. powierzchni użytkowej.
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Przy ul. Przędzalnianej 101/103 trwają intensywne prace przy budowie nowego bloku. To wspólna inwestycja miasta i Widzewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. W 2023 r. do dyspozycji łodzian będzie tu 20 lokali pod wynajem komunalny oraz 19 ze średnim czynszem w ramach tzw. budownictwa społecznego.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA